Verzenden & Retourneren

Verzending

Wij verzenden met PostNL, DHL en GLS met Track & Trace code! Gratis verzending in Nederland en €3,99 voor België! 

Levering

Als de bestelling op werkdagen besteld en betaald is voor 23.00u en de producten zijn op voorraad dan ontvang je in 99% van de gevallen de bestelling de volgende dag. Mocht er onverhoopt iets mis gaan kan het zijn dat je jouw bestelling een dag later ontvangt. Mocht je niet thuis zijn, wordt het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende dag opnieuw. Dit verschilt per bezorgdienst.

Retourneren

Het kan voorkomen dat je een product wilt retourneren. Dit kan bij ons binnen 14 dagen na het verstrijken van de bedenktermijn, zonder opgaaf van reden. Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed. Je hebt 14 dagen om het retour te melden en vanaf het moment van melden 14 dagen om de bestelling te retourneren.

Heb je tijdens een actie een gratis product van ons ontvangen en wil je de bestelling retour sturen, vergeet dan niet om de gehele bestelling retour te sturen, inclusief het gratis ontvangen product.

Indien het gratis product niet retour gezonden is, zullen alsnog deze kosten in rekening worden gebracht.

Volg onderstaande stappen om de retourprocedure zo soepel mogelijk te laten verlopen:

  1. Stuur ons een e-mail op info@evolize.nl met als onderwerp 'Retour' en je ordernummer.
  2. Vervolgens nemen wij contact met je op met een bevestiging en verdere instructies.
  3. Geef je pakketje af bij een postkantoor.
  4. Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst en goedkeuring terugstorten.

Mag het terug?

Je kunt te allen tijde het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*
Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. (Voor het beoordelen van sommige producten is de verpakking verwijderen niet nodig) *

  • Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt!

U kunt ook het modelformulier voor herroeping gebruiken.

Het retouradres is:

Evolize
Semerustraat 9
1448BZ Purmerend

Hoe lang heb ik de tijd om te retourneren?

Nadat je een melding van herroeping hebt ingediend, heb je nog 14 dagen om je bestelling te retourneren. Hierbij raden wij wel aan om je bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 7 dagen na aanmelding herroeping. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd indien alle bestelde artikelen zijn geretourneerd. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Moet ik betalen voor de retour?

Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant, tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst.

Heb je nog een vraag?

Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het
retourneren? Neem dan gerust contact met ons en stuur een mail naar info@evolize.nl

 Wij streven ernaar om je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.